Google doradza, jak zatrudnić firmę SEO

Sprawdź, jak wybrać agencję SEO na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Gdy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, zapewne po czasie myślisz nad tym, jakie działania podjąć, żeby pojawiała się ona na topie wyników wyszukiwania. Wiadomo przecież, że w dzisiejszych czasach widoczność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie tu wielu klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją działalnością. Jak zatem znaleźć solidną firmę SEO? Polecamy posłuchać sugestii specjalistów.

Google radzi, jak zatrudnić dobrą firmę SEO

Nie można zaprzeczyć, iż cała branża usług SEO, a więc działań, których celem jest optymalizacja stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, powstała i bezustannie rozkwita zasadniczo wyłącznie za dzięki wyszukiwarce Google. Pomimo występowania innych alternatyw, jak między innymi Yandex, Baidu bądź Yahoo, w dalszym ciągu najistotniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się zaistnieć w sieci, musi pracować na swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku sektorów, w których występuje silna konkurencja, przeważnie jest to niemożliwe bez wsparcia speców z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których idea SEO jest czymś zupełnie nowym, i przyszykowało krótki instruktaż, jak zatrudnić rzetelną agencję SEO.

Czym zdaniem Google charakteryzuje się dobra agencja SEO?

Maile Ohye, pracownik, Google z przeszło 10-letnim stażem, punkt po punkcie naświetla, jak zidentyfikować dobrą agencję SEO, wymieniając wśród kluczowych cech m.in.:

  • dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie tylko pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na konkretne słowa kluczowe,
  • zapewnienie witrynie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
  • nieustanny monitoring kondycji strony i regularną analizę jej statystyk,
  • umiejętność estymacji budżetu oraz czasu niezbędnego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od poznania, jak działa branża klienta, jakie są jego cele oraz kto stanowi jego największą konkurencję.

Pracownica firmy Google wskazuje także, że solidna agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, niejednokrotnie dającą wymierne efekty na ogół po paru miesiącach pracy.