Identyfikacja wizualna i organizacja konferencji – zleć to agencji marketingowej

Uzyskaj rzetelną poradę profesjonalistów z agencji reklamowej Kraków na k-myk.pl

Działania marketingowe powinny stanowić istotny element podnoszenia rozpoznawalności przedsiębiorstwa niezależnie od tego czy zajmujemy się świadczeniem usług, produkcją czy sprzedażą. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje mają finanse na organizację i opłacanie swoich oddziałów ds. reklamy, tymczasem niewielkie biznesy, które rzadko przeprowadzają akcje promocyjne, przeważnie korzystają ze pomocy agencji reklamowych.

Agencja reklamowa – grupa specjalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta

Agencja marketingowa to ekipa twórczych ludzi z ogromnym doświadczeniem, mających wiele umiejętności z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z profesjonalistami znakomicie orientującymi się zarówno w zakresie kampanii promocyjnych w internecie (kanały social media, klipy i animacje viralowe), tradycyjnych mediów, jak i grafiki użytkowej (w tym DTP), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom całościową obsługę. Nowe marki mogą zamówić opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i wzorami akcydensów (wizytówki, koperty oraz papier firmowy), a te które dysponują już swoim logo mają pewność, iż będzie ono poprawnie użyte na etapie tworzenia materiałów promocyjnych – stoisk targowych, billboardów, kalendarzy bądź folderów. Agencja reklamowa napisze także interesujące, unikatowe artykuły na stronę internetową zleceniodawcy oraz zaplanuje schemat interakcji z odbiorcami za pośrednictwem mediów społecznościowych, jak np. Twitter, Instagram czy Facebook.

Do kogo adresowana jest oferta agencji reklamowej?

Oferta agencji reklamowej adresowana jest głównie do firm, które nie posiadają swojego działu promocji. Nie oznacza to jednak, iż to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji w wielu przypadkach polega na wsparciu istniejącego już w firmie działu zajmującego się reklama i marketingiem. Jeśli zatem nie ma on doświadczenia w przygotowaniu sympozjów, spotkań z klientami bądź targów, które zwykle wymagają drobiazgowego planowania, te zadania może przejąć zewnętrzna agencja reklamowa. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu niezawodnego oraz zgranego zespołu pracowników – należy powierzyć jej przygotowanie planu kursów czy też zaplanowanie warsztatów integracyjnych. Na rynku działają tysiące agencji reklamowych, należy jednakże decydować się na współpracę z tymi, które dają dostęp do znacznego grona kompetentnych specjalistów. Umożliwi to zlecenie wszelkich przedsięwzięć reklamowych jednej agencji i tym samym większy nadzór nad wizerunkiem firmy oraz integralnością kampanii.

Nasza siedziba:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]