Odwiedź https://seo4.net. Skorzystaj z pomocy fachowców z agencji SEO.
Firmy oraz właściciele stron internetowych, którzy marzą o tym, aby wyświetlać się na najlepszych pozycjach w wyszukiwarce, są w stanie to uzyskać na przynajmniej trzy sposoby. Pierwszy, którego nie polecamy, to podejmowanie starań samemu. Nie mając kwalifikacji w zakresie SEO i nie śledząc codziennie informacji o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko działać prawidłowo i – co najistotniejsze – skutecznie. Drugie podejście to utworzenie etatu dla obeznanego SEOwca, jednak nie każde przedsiębiorstwo się na to decyduje powodu ograniczeń budżetu. Trzecie wyjście to podjęcie współpracy z agencją SEO. Wydatki wydzielone na takie działania można dostosować do możliwości finansowych zlecającego. Zaletą kooperacji z agencją SEO jest to, że nie licząc specjalistów od SEO w pracują tam także osoby od projektowania graficznego, programowania, copywritingu i kampanii Google Ads służące merytoryczną pomocą w tych kwestiach.
Agencja SEO – wybierz tę, która działa w branży od lat
Agencji SEO w naszym kraju jest wiele. Na co zwrócić uwagę w trakcie poszukiwań firmy, która poprawi naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Zalecamy wybrać firmę, która funkcjonuje na rynku od kilku lat. Liczba firm SEO, a również tych marketingowych i kreatywnych, z miesiąca na miesiąc się zwiększa, co nie zawsze niesie za sobą wysoką jakość usług. Współpracując z firmą, która istnieje od mniej więcej dziesięciu lat, można mieć pewność, iż posiada ona duże doświadczenie i może bez trudu zaprezentować interesujące portfolio swoich dotychczasowych prac. Agencje SEO na ogół na swoich stronach posiadają sekcję „Case study”. Zanim podpisze się umowę trzeba zapoznać się ze opisy takich przypadków, by przekonać się, jakich efektów można się spodziewać po agencji, jak również to z jakimi branżami pracowała i z jakimi przeszkodami się mierzyła. Godna zaufania agencja SEO to taka, która działa przejrzyście: pisze o harmonogramie zadań na nadchodzące miesiące, ale również dostarcza raporty z przeprowadzonych działań i ich efekty.
Kolejny nie do przecenienia aspekt to personalizacja oferty i dostosowanie strategii prac do potrzeb działalności, którą prowadzi zleceniodawca agencji. Jeśli agencja SEO na chęć współpracy odpowiada w ciągu 15 minut, a oferta sprawia wrażenie sztampowego szablonu, powinien to być sygnał ostrzegawczy. Po otrzymaniu zapytania przedstawiciel kompetentnej agencji SEO winien skontaktować się z potencjalnym klientem, aby poprosić o pomocnicze informacje o firmie, nieodzowne do przygotowania dla niej całościowej oferty. Mamy tu na myśli dane, których nie można znaleźć na własną rękę w internecie, jak przykładowo informacja o prowadzonych dotąd działaniach SEO i o kluczowych dla klienta usługach bądź produktach, które zamierza wypromować.
Co o agencji SEO mówi model rozliczeń jaki proponuje?
Nieufnie należy potraktować firmy SEO, które proponują typ umowy z rozliczeniem się za uzyskany efekt. W takim systemie rozliczenie odbywa się wtedy, gdy słowa kluczowe uzyskają wskazane w umowie pozycje w SERP (przykładowo wejdą do Top3 czy też Top10). To w dalszym ciągu często proponowany model rozliczeń, lecz wiąże się z dużym niebezpieczeństwem – można bowiem osiągnąć szybki efekt za pomocą łamania reguł ustalonych przez Google. Nieustannie aktualizowany algorytm również nie ułatwia dotrzymania obietnic złożonych zleceniodawcy, dlatego solidna agencja SEO nigdy nie gwarantuje osiągnięcia konkretnych efektów. Jeśli idzie o opłatę za współpracę z agencją SEO, to z rzadka jest ona stała – najczęściej w pierwszych miesiącach po podpisaniu umowy potrzebne są wyższe nakłady finansowe, aby przeprowadzić szczegółowy audyt SEO, a następnie zrealizować wszelkie wyliczone w nim zalecenia. W kolejnych miesiącach współpracy, jak strona klienta jest już zoptymalizowana, wydatki na działania są dużo mniejsze.
Nasza siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]